zaterdag 7 maart 2009

Het was mooi

Gisteren was de bijeenkomst van de mensen die hun bijdrage hebben geleverd om Pica vorm te geven. De levende geschiedenis van Pica in het bedrijfsrestaurant van OCLC in Leiden. Het was zeer geanimeerd en goed druk. Uit alle windstreken kwamen ze naar Leiden. Er is bijgepraat, er zijn herinneringen opgehaald en en er is veel gelachen om wat was, en is.

Door omstandigheden waren niet alle mensen die er graag bij wilden zijn aanwezig. Onvoorziene zaken verhinderden dat. In de geest waren ze er wel. Er is op de hele club getoost en geproost.

Het onvermijdelijke slot werd door het alarm ruw ingeluid. Voor de generatie van 80-jaren geen ongewoon verschijnsel. Men vond het zo leuk dat er alweer een nieuw evenement wordt voorzien. Pica 50 jaar. Dat wordt dus in 2019!
CU, het was heel mooi!

PS de foto's komen nog!

1 opmerking:

Ron zei

Dag allemaal,

Ik vond het een heel geslaagde bijeenkomst afgelopen vrijdag.

Heel leuk om de mensen die mij goed op weg hebben geholpen met mijn bliksemcarrière weer eens in levende lijve te zien.
Bij dezen dank hiervoor Sjoerd, Anton en natuurlijk Francien, Saskia en Ariane (tijdens de borrel was ik te emojemo om hier over te beginnen).

Verder was ik verheugd om ook mijn favoriete picacollega's Carola, Valeska, Daniëlle, Hans M (antidesign), Bas, Anton, John, Jos J., Michel M. (keep rockin'), Kees (keep breathin'), Michel H., Frans, Okke, Paul, Leo (metadata rules), Lolke, Rob (nu ff serieus), Anneke, Els, Simone, Hetty, Jack, Paul, Nico en iedereen die ik ben vergeten weer eens te spreken.

Met een aantal van jullie spreek ik graag op de volgende reünie. Daar ontbrak mij de gelegenheid (en kracht) tijdelijk voor. (Hoe laat heeft de KB rookpauze Johan?). Maar in elk geval leuk om jullie even in levende lijve te zien.

Dank voor de organisatie!
Groetjes,
Ron